دانشجویان دافوس ارتش با امام جمعه موقت اهواز دیدار کردند

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
دانشجویان دافوس ارتش با امام جمعه موقت اهواز دیدار کردند

 

جمعی از دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی محورشناسی استان خوزستان اعزام شده بودند؛ با امام جمعه  موقت شهرستان اهواز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، "جنگ ما گنج بود"؛ لذا لازم است در حوزه دفاع مقدس امور پژوهشی انجام گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت اقامه نماز اول وقت و مداومت بر قرائت زیارت عاشورا توسط دانشجویان افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ الحمدلله  یک ارتش معنوی و ولایتمدار است.

در پایان این دیدار به رسم یادبود هدیه ای ازطرف دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به امام جمعه موقت اهواز اهدا شد.

گفتنی است، دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران طی یک برنامه از پیش تعیین شده به منظور تسهیل آموزش های نظامی، دستیابی به اهداف آموزشی و نیز در جهت شناسایی نقاط مختلف کشور به دوره محور شناسی اعزام شدند.

در این دوره 10 روزه آموزشی که گسترده ترین اردوی آموزشی به لحاظ پوشش مناطق مختلف کشور می باشد، دانشجویان ضمن آشنایی با یکان های مختلف مستقر در مناطق مرزی کشور و بررسی وضعیت موجود، آموزش های تئوری خود را به صورت عملی نیز بازآموزی خواهند نمود.




:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: